Eilen vaan mietin, vai olikohan se tänään, mutta kuitenki, että oon tyytyväinen tähän elämäntilanteeseen missä nyt oon. Eli vähän niinku oon onnellinen (?) Menneisyys on ollu sellasta kun on ollu, ja tulevaisuus on täysin auki, mutta tähän hetkeen oon tyytyväinen. Se on kyllä ihan hieno asia. Vaikka on kaikenlaista parannettavaa monessa asiassa, mutta kuitenki elämäntilanne on sellanen mihin oon tyytyväinen. En nyt silleen tiiä oonko onnellinen, mutta tavallaan kuitenki joo. Aika outo kirjotuksen aihe tääkin, mutta oli vaan niin jännä havainto. Että oon niin tyytyväinen tähän hetkeen. Tai en nyt tiiä "tähän hetkeen", enkä nyt tiiä "onnellinen", mutta kuitenki että oon jollain lailla tyytyväinen siihen millasessa tilanteessa oon. Ja siihenki että asiat on nyt menny niinkun ne nyt on menny. Vaikka ei aina niin hyvin, mutta kuitenki mitä kaikkee nyt oon nähny ja mitä kaikkee näkökulmaa oon saanu kaikesta, niin se on hienoo. Tästä on hyvä jatkaa elämää siihen suuntaan minne se nyt viekin. Toivottavasti mulle oikeeseen suuntaan ja että päädyn mulle oikeisiin paikkoihin ja muutenki tehtyä elämästäni itteni näkösen, sellasen missä viihdyn ja mistä voin olla ylpee. Nyt meni kyllä ihan paskan jauhamiseks tää loppu. Mutta on se silti jännää.