Miks se on niin vaikee asia? toiset on luovia, toiset ei. toisia se ei haittaa, toisia haittaa. tai en tiiä haittaako muita, mutta mua haittaa! miks oon näin epäluova? tylsä elämä. Luovuuttomuus sulkee pois paljon asioita elämässä. ei voi piirtää, maalata, kirjoittaa, tehdä musiikkia, näytellä tai tehä mitään muutakaan mitä haluais tehä. Miten voi oppia luovaks? miks toiset on luovia ja toiset ei? kirjojen lukeminen ei auta. onko luovuutta mahdoton oppia? mistä se löytyy? se on jumissa kaiken sen suojamuurin takana, minkä on itselleen rakentanu. kun vapautuu siitä, vapautuu ajatuksetkin. sisällä on mieletön määrä kaikenlaista mielenkiintosta, mihin ei pääse käsiks kaiken sen takia millaseks elämä on ihmisen muovannu. niistä pitää vapautua, ja sitten mua ei pidättele mikään. pääsen irti kahleista ja oon vapaa. Mutta nyt oon jumissa loogisuudessa, mikä johdattaa ja pakottaa mut tylsien asioiden pariin, koska musta ei oo muuhun. Ei anneta vaihtehtoja. opiskelet vittu fysiikkaa tai itket ja opiskelet saatana. emmää tiiä. hankalaa. ja varsinkin aika vittumaista. säälittävää elää elämää muiden ihmisten kautta: kuunnella musiikkia, käydä keikoilla ja näyttelyissä sen sijaan, että itse tekis jotain hienoa. jotain omaa. mutta kun ei pysty. ja sisimmässään itkeä sitä, että sydämmen asiat on niin ulottumattomissa. lukitun aidan takana, voi vain katsoa vieressä. mistä tällanen ristiriitaisuus voi johtua? ei ihmisiä yleensä haittaa se jos ne ei oo luovia, niillä on muut jutut. mutta mää en halua niitä muita juttuja, haluan vaan sitä mitä haluan. enkä oo ilonen missään muissa jutuissa. sisällä on ikuinen kapina sitä vastaan mitä teen,se estää mua olemasta hyvä missään. oonko vaan harhateillä? että oikeesti kaikki tylsä looginen paska oliskin se mun juttu, ja oon vaan harhautunu kun haluan jotain muuta? haluan todistaa itelleni jotain. tai muille? noloo olla niin epäluova. tää on niin hankala asia. ehkä elämä joskus järjestää asian kun oon siihen valmis. ja nyt jos joku lukee tätä tekstiä niin ajattelee varmasti että joo, vähän tyhmä ihmien kun ei edes yritä. siihen voisin sanoo vaikka että haista vittu.